dinsdag 17 mei 2011

Update huis.

Door de drukte van de afgelopen tijd heb ik niet echt tijd gehad foto's van het huis te plaatsen en een update te geven. Bij deze dan heel kort en snel, want ik wil zo naar bed.

Er is een hoop gebeurd de afgelopen tijd. We zijn weer geholpen door Eric, Tom en ook door Kevin (heel wat avonden :-) ) en Ashley. Ik ga maar gelijk over op de foto's:

 Kevin en Sven

Kevin heeft zich onder andere uitgeleefd op de kozijnen, zodat deze nu helemaal kaal zijn en klaar om geschilderd te worden. We zijn ontzettend blij met de hulp die we gekregen hebben. Kijk dan:
 
Goed werk!

Ondertussen heeft isoschelp de kruipruimte onder de kamer helemaal volgestort met schelpen, omdat we last hadden van vocht in de muren.

 De halve buurt liep uit om te kijken wat die grote vrachtwagen in ons kleine straatje deed. :-D
Schelpjes!

Vandaag heb ik met Sven de computerkamer helemaal oranje geschilderd. Morgen ga ik de muren doen in de babykamer en dan kan Sven aan de kozijnen beginnen. 

Dat is schrikken, maar wel heel vrolijk.

Hans en z'n klusteam zijn nog druk bezig beneden. Maandag wordt de keuken geleverd en voor die tijd gaan ze nog heel wat werk verzetten. De elektra is zo goed als af en het bad staat al in de badkamer.

Tadaaa! Het leukste onderdeel van het huis. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten