zondag 24 april 2011

Mijn eigen klus!

De mannen zijn al dagen druk aan het werk, maar ik zit zelf ook niet stil. Vandaag stond voor mij het slopen van het oude keukenblok op het programma. Tof!

Natuurlijk eerst een foto van hoe het vanmorgen was:


Met onder andere een koevoet en boorhamer ben ik het keukenblokje en de muur te lijf gegaan. Al snel zag het er zo uit:

Sjaal om m'n hoofd tegen de enorme hoeveelheid stof en puin. M'n haar is namelijk elke dag net touw als ik een dag aan het klussen ben geweest. En gehoorbescherming, omdat Sven ook druk aan het slopen was in de douche:


Al heel vlot lag alles er uit:

 Ik heb zelfs m'n spinnenangst overwonnen. Hele spinnenfamilie's hielden zich schuil onder de kastjes. Brrr. Na het keukenblokje ben ik Sven gaan helpen met de muren. Pff, wat een werk!


Gelukkig komen Ron en Eric morgen weer helpen.

2 opmerkingen:

  1. He Cathy, wat gaat dat snel bij jullie! Handig zo'n klusteam! Ik denk dat jij nog sneller in je nieuwe huis woont dan ik in mijn flat. Ik heb vanmiddag "light" geklust. Oftewel de Ikea salontafeltjes in elkaar gezet.Bij mij in het portiek is het ook een beestenboel, veel dikke spinnen en nog veel meer gevleugeld insectengespuis. Zodra ik mijn voordeur open doe proberen ze allemaal naar binnen te vliegen.Brrrrrrrrrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je al salontafeltjes in elkaar aan het zetten bent schiet het al aardig op, toch? :D Wanneer denk je in je nieuwe huisje te zitten? En heb je ook foto's? Ik ben zo benieuwd!

    Tot snel! xxx

    BeantwoordenVerwijderen